Refusjonsretningslinjer (RETURNERING OG RETNINGSLINJER)
REFUSJONSPOLITIK (RETURNERING OG REFUSJONSPOLITIK)
30 dagers refleksjonstid
Vi har 30 dagers returrett, som betyr at du har 30 dager på deg etter å ha mottatt varen din.
For å være kvalifisert for retur må varen din være i samme stand som du mottok den, ubrukt eller ubrukt, med etiketter og i originalemballasjen. Du trenger også kvitteringen eller kjøpsbeviset.
For å avtale retur, vennligst kontakt oss på
.
Hvis returen din blir akseptert, sender vi deg en returetikett og instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken din. Varer som returneres til oss uten at det først er gjort en returforespørsel, vil ikke bli akseptert.
For spørsmål om returer, vennligst kontakt oss på
.
RETURMETODE:
Din metode for å sende oss din retur: Per post
SLIK MOTTAR DU RETURETIKKEN:
- defekt produkt -.
Last ned og skriv ut
- Kundens omvendelse – Last ned og skriv ut
Last ned og skriv ut
VÅR RETUR- ELLER REFUSJONSPOLITIK FOR:
Norge
Skader og problemer (defekte produkter)
Vennligst sjekk bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du har mottatt feil vare, slik at vi kan vurdere og løse problemet. For våre defekte produkter er returfrakten helt gratis. Dette betyr at fraktkostnadene dine er 0,00 KR og returkostnadene er 0,00 KR.
For ditt ansvar (kundens anger)
Vennligst sjekk bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen du kjøpte ved en feil ikke lenger er nødvendig eller hvis det er feil produkt, slik at vi kan vurdere og løse problemet. Du må betale et visst returgebyr for dine returnerte produkter. Du er ansvarlig for den faktiske kostnaden for returfrakten. Etterfyllingsgebyret er 0,00 KR.
Vi kan dessverre ikke akseptere retur av rabatterte varer eller gavekort.
Den raskeste måten å være sikker på at du får det du ønsker er å returnere varen du har, og hvis returen aksepteres, foreta et separat kjøp for den nye varen.
EU 14 dagers betenkningstid
Uten at det berører ovenstående, hvis varene sendes til EU, har du rett til å kansellere eller returnere bestillingen din innen 14 dager uten å oppgi noen grunn. Som nevnt ovenfor, må varen din være i samme stand som du mottok den, dvs. ubrukt eller ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen. Du trenger også kvitteringen eller kjøpsbeviset.
Refusjoner
Vi vil varsle deg når vi har mottatt og kontrollert returen din og gir deg beskjed om refusjonen er godkjent eller ikke. Hvis godkjent, vil du motta en automatisk refusjon til den opprinnelige betalingsmåten innen 10 virkedager. Vær oppmerksom på at det kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet ditt behandler og behandler refusjonen.
Hvis det har gått mer enn 15 virkedager siden vi godkjente returen din, vennligst kontakt oss på